Tuesday, March 27, 2007

Turen går til.........

Så er påsketuren på plads. Valget faldt på Prag, da ønsket om cafeer, markeder og kultur stod højt på ønskelisten. Jeg har aldrig været i Prag.....jeg har været i Paris (dyrt, snobbet og uinteressant), Rom (fuldstændigt vidunderligt....men Sidsel er dernede i påsken og Rom er ikke stor nok til os alle 3 :-)), Athen (for varmt og støvet og ikke egnet til miniferie), London (for mange garnforretninger -siger Tommy) og Amsterdam (SÅ sjovt skal det heller ikke være).....Næh, Prag må være egnet til sådan en lille kæresteferie. Jeg glæder mig allerede. Gad vide om man kan købe noget garn dernede?



Husk tandpastaen, når du pakker!!!

1 comment:

Laila-H said...

Prag er en pragtfuld by, men jeg så ingen garnbutikker, da jeg var der sidst. for 2 år siden. God tur