Monday, April 9, 2007

Hvad blev der af et godt stykke håndværk???





Disse skønne figurer og lignende pryder gamle huse, broer og teatre.








Overalt er der gjort en masse ud af arkitekturen.




Det kunne man godt savne, når man tager et kig ned gennem Borgergade i Silkeborg, hvor den ene store klods efter den anden skyder op.....Gad vide hvad de tænker, de arkitekter, som står bag.....profitmagere!







En forelskelse jeg gjorde dernede, var i maleren Alphonse Mucha.








Han er da skøn......

3 comments:

Anonymous said...

Han er en av mine favoritter, og jeg har malt et bilde inspirert av han. Tror det ligger under Madonnaer i mine linker........!(Eller malerier? Gå og se!)

Anonymous said...

Smukke billeder fra byen. Jeg har aldrig været der, men det virker smukt. Tak for snowdroptipset!

hanneb said...

Der ser rigtig smukt ud. Det lyder til I har haft en dejlig ferie.
KH Hanne