Thursday, May 31, 2007

Strikkeopdateringer

Kiwi er på pindene, dog i en mere lys udgave, da det rigtige farvenr. var udsolgt. Den ligner nok kiwiskal mere end originalen, men jeg er stadig i tvivl om jeg bedre kunne lide den på billedet??
Min "hippieklud" er snart færdig. Siden sidst har den fået en 40 cm med mønster fra en børneundertrøje, lidt overgangsstriber og 40 cm med et hjemmelavet mønster. Tøserne vil mærkværdigt nok, gerne overtage kluden.....(måske er deres striktrøjelavetafmorfobi snart slut)?

7 comments:

Anonymous said...

KIWIèn din blir kjempefin!!
Og tørkledet blir nok favorittene til en av døtrene, kan jeg nok tenke meg!

Anonymous said...

Jeg forstår rigtig godt dine døtre! Tørklædet er bare så fint - for slet ikke at tale om Kiwi!

Anonymous said...

Jeg synes din kiwifarve er flot - synes roligt du kan fortsætte....

Anonymous said...

Ja, jeg ville da heller ikke ha noget imod at kaste din "hippieklud " om halsen!

hanneb said...

Smukke ting begge dele, superskønne farver.
KH Hanne

Anne said...

Kiwi'en ser fin ud, strik du bare videre.

Tørklædet er jo lige som sådan et skal være, happy-hippie, mon ikke det står bedst til Sidsel, der er for lidt sort i til det lange tynde rær ;-)

HANNE said...

Takker...
Svit, velkommen. Du har en god blog med masser af lækker strik, der kigger jeg ind igen :-)
Anne, Sidsel er nok mest hip, så kan Frede være hap (hrappenskralde for tiden)!!