Monday, June 25, 2007

Hippieklud -godt på vej

Her er lidt billeder af min udgave.
Jeg har strikket hver mønsterrapport 4 gange og lavet en lille hulrække mellem de to forskellige mønstre.
Garnet skifter laaaangsomt farve, men det er okay. Jeg tror jeg strikker en ekstra klud i rester samtidig, da jeg synes det er så afslappende og også spændende at strikke. Det er lidt ligesom et strikkekursus, hvor man lærer noget nyt af hinanden, det kan jeg godt lide :-)
Nu vil jeg glæde mig til Mettes ide på www.lifeondyssen.blogspot.com.





7 comments:

Sifka said...

Det ser da helt godt ud. Min klud ligger klar til næste mønster. Det var altså en rigtig god ide du fik der. Peace & Love:)

Unknown said...

Det er da en genial ide med denne "hippie-klud" og jeg ville helt sikkert være sprunget mewd på vognen, hvis ikke jeg også havde gang i MS3 og mange UFO'er. Hvis du gentager succesen er jeg helt sikkert på :o)
/Tris

Anne said...

Hjælp, jeg er jo allerede bagud!!
Det er et sjovt projekt, dette her, det bliver spændende at se, hvordan det vil forme sig.

Jeg tror, at mit tørklæde skal ha' mønster i enderne og så et langt ribstrikket stykke i midten, måske...

KH Anne

Anonymous said...

Hjelpes, dere er så raske! Jeg har enda ikke begynt på min, og nå drar jeg på ferie om 2 dager. Jeg må ta en liten innspurt når jeg kommer hjem, tror jeg!

Anonymous said...

Altså jeg er heller ikke kommet med i tide. Når Hippiekluden er "færdig" er der så en der lægger den samlede "opskrift" ud på en blog. Eller skal jeg begynde at blogge rundt nu. Jeg vil nemlig strikke min i efteråret.......

lifeondyssen said...

Så er min ide landet .. God fornøjelse ;o)

HANNE said...

Hej Tris og Marianne- jeg samler mønstrene i et dokument, så kan i altid maile efter dem, ellers er det en gang blogræs i må på :-)
Anne, man kan ikke blive bagud....kun hvis du har kæden.....og det har du, så du finder bare et smukt mønster og strikker de andre, når du har tid og bedre fingre.