Monday, June 18, 2007

Mystery Stole 3

Jeg troede aldrig, at jeg skulle tilmelde mig en bunden opgave, hvor man ikke lige kunne strikke lidt anderledes end opskriften, eller putte et lidt anderledes twist ind.......Mystery Stole 3 lød lidt for spændende og konceptet er da rigtig hyggeligt og spændende. Lige nu er der over 2000 tilmeldte fra hele verden og jeg lurede lidt på medlemsdatabasen og kunne se ca 20 danskere imellem.

Lige nu har jeg ikke bestemt farve, kvalitet eller om der skal perler på, men jeg har bestemt, at der skal bruges fra gemmerne :-)


Denne strikkeprøve er lavet i Isagers Højlandsgarn på pinde 3.5.......Jeg ved ikke rigtigt, måske skulle jeg bare være helt anderledes og strikke den i Noro garnet.....jeg må hellere lave en lille prøve, hvilket også er meget sjovere end de 570 masker, der lige nu sidder på mit Geilske strikketøj (Ikke fordi der er noget galt med trøjen, jeg har det bare svært med mange masker)...

No comments: