Saturday, July 28, 2007

Nu går den vist ikke længere..

Det sidste stykke tid har været præget af total mangel på system, dovenskab og lala hele dagen. Jeg må erkende, at ferien lakker mod enden og vi nåede ikke alt det, vi skulle!


Vi kan selvfølgelig give vejret en stor del af skylden og surmule lidt over det.....MEN.....jeg ved der kommer mange weekender med sol endnu og en forhåbentlig varm sensommer, så skulle man ikke bare glæde sig til det i stedet for.


Jeg tror jeg må skrive en liste over ufærdige ting / projekter og så tage en ting af gangen, det siger fru Stange er en god ide :-)



Apropos fru Stange, så var vi en smut forbi Kelstrup Strand og nyde godt af deres selskab. Vi hyggede os, det var skønt, men jeg vil lade Anne om at fortælle og vise billeder.....lige med undtagelse af dette her, som viser verdens sødeste rollinger i en fangekælder på Koldinghus:

1 comment:

Sifka said...

Ja, brugt ferie til salg, hva'?

Jeg leder stadig efter min seddel over ufærdige projekter, der skulle ha' været ordnet da jeg havde ferie, men ved du hvad? Måske sker det en dag, bare sådan lige pludseligt.

Håbe kan man jo altid:)

Systemmangel, dovenskab og lala skal da forøvrigt anskues som gode tegn på, at du har haft givet slip, helt slip ;)