Tuesday, August 28, 2007

Fanødamer

I dag er det Fanødamedag. Jeg glæder mig, for jeg skal møde en masse (søde har jeg hørt) damer, som skal med til Fanø Strikkefestival. Vi skal bo under samme tag og vi skal hygge igennem hele weekenden. I dag skal vi planlægge....planlægge hvad vi skal have at spise, hvordan vi kommer derned, hvad vi skal have med og hvem som gør hvad. Vi skal snakke om de kurser vi skal på og nok også have strikkepindene frem.
Tommy skal lave kaffe, hvis han da ikke flygter inden :-)

2 comments:

Anne said...

Det bliver så godt, gør det!!!

Overskriften på dit indlæg ligner nærmest et bandeord, prøv lige at lægge trykket anderledes...

Vi ses senere :-)

Anonymous said...

jeg bliver fanø"dame" den sidste weekend i september. Jeg vil lige ønske jer en god weekend. Kunne selv godt tænke mig at være på Fanø i den weekend også.