Tuesday, January 29, 2008

Nu ved jeg det....

....Lena Dybdal <:)

5 comments:

Anonymous said...

JEG VIL OGSÅ HA SLIKE ENGLER!!!
Kanskje er det best at jeg ikke tar en tur til Norway Designs, for jeg er ikke sikker på om jeg vil klare å velge bare en :-)
Hanne, de er da bare helt vidunderlige!!

HANNE said...

Evanette, du kan tro jeg er træt af de ikke lige sælges i Danmark :(
Jeg skal bare have mindst en engel.
Mon ikke man kan skrive til Norway Designs???

Susanne said...

Åhh - et nyt må-have-behov :o) Hende med styrthjelmen er da bare for sød ! Kh Susanne

HANNE said...

Ja, et behov som kunne tiltænkes forkælede kvinder som går og småkeder sig, men nej, dette er et ægte fra hjertet behov, som ikke er set mage til længe :)

lifeondyssen said...

Jeg kan kun sige som evanette:
JEG VIL OGSÅ HA EN ELLER FLERE .. de er jo fantastiske :-)