Tuesday, February 12, 2008

Trævle op....

jeg købte noget dejligt Silkwool hos BC, da jeg var til Ravelry-event sidste onsdag. Jeg havde forelsket mig i denne nederdel og vidste jeg havde Silketweed liggende på lager til supplement.
....men strikketøjet ville ikke det, som jeg ville, så nu er der trævlet to baner op, og det er noget af det værste jeg ved...og så i dobbelt garn!!!
Jeg må på den igen, måske jeg skal strikke alle banerne på en gang, så jeg slipper for at sy sammen til sidst, eller måske skulle jeg strikke den i børnestørrelse i stedet for?? Det er vist bedst at lade det garn ligge til fruen kan blive enig med sig selv....

Otto Ugle er også på pindene, bare for sjov. Han bliver strikket i Lucca rester..


Denne her røde farve snyder på billedet, men kraven er færdig og skal skylles op og tørres, inden jeg fortsætter. Jeg tror jeg strikker resten af trøjen med en enkelt tråd, ellers bliver den for vinter-agtig, varm og lodden.



No comments: