Monday, March 10, 2008

Stille før storm...

Strikningen er lagt på hylden i en periode på grund af operation i armen......men jeg er ved at være kampklar igen og så får den med fuld skrue på pindene :)
Lidt har jeg dog strikket, men jeg har også trevlet det op igen. Jeg var færdig med ryggen til den brune vest fra en af japan bøgerne, men den ville ikke makke ret, så det bliver en ommer.
....det er ellers ikke fordi lysten mangler, der er et hav af forårsprojekter, som snart kunne komme på pindene...........se bare på alle de smukke sjaler, der strikkes rundt omkring.....

Weekenden byder på sommerhus ved Løjt feriecenter, bare os selv et par dage og så besøg af disse sjove mennesker....vi skal spise godt, strikke og slappe af..........påsken må gerne gå i gang :)

6 comments:

Tora said...

Så kjedelig å måtte vente, håper strikkearmen er bra igjen snart. Mon tro om vi kunne få forsikret armene våre..?

Jeg har noen puslerier jeg holder på med til deg, men du må være tålmodig. Jeg har et bekken som ikke vil være med på å sitte, så det tar litt tid. Men hyggelig er det :-)

Hilsen Tora.

Tora said...

Og du, den veska er blitt en favoritt, den er helt meg!

Klem!

Lea said...

Nåååe.
Men dejligt med lidt tid uden strik, det kan også blive for meget.
God ferie.
Lea P. Nakskov

Susanne said...

Hovsa - den arm havde jeg da ikke hørt om ... Håber at det går raskt fremad - du er jo ikke lige den "arbejdsfrie type" mht håndarbejdet :o) Og ja - påsken må godt komme NU. Kh
Susanne

Anne said...

Vi glæder os også til at komme!

Og så tak for at du lige kunne finde det smukke billede frem igen ;-)

HANNE said...

Tora,jeg er tålmodig og glæder mig :)
Lea, tak i lige måde :)
Susanne, det var bare et par knuder, -ikke noget af betydning, men bare generende :)
Anne....den lille Annemone.....i ser bare så kække ud på de billeder og jeg synes vi skal en tur mere til Ikea, så de kan komme i glas og ramme :)