Saturday, April 5, 2008

Kusha Kusha Scarf


...skulle lige prøve at strikke med metaltråd.....

5 comments:

Tina said...

åh hvor ser det bare godt ud :):)
Jeg har længe villet prøvet Stainless steel garn! En skønne dag.. SÅ! ;)

Anonymous said...

Ser ski.. godt ud - jeg forestiller mig, at der er lidt stift, men det er det måske ikk´?

Tora said...

Leeekkert!! Jeg misunner deg den strikkemaskinen din - for jeg kan aldri forestille meg at du har strikket all den glattstrikken for hånd..?

Og som Jeanette er også jeg spent på å høre hvordan stoffet føles rundt halsen..

HANNE said...

Det er ikke stainless steel garnet, men almindelig Habu hør, som er brugt. Jeg har strikket det sammen med en tynd metaltråd, som jeg har købt hos Hanne Linding. Det føles slet ikke hårdt eller stift og man skal kramme det godt for at få bølger. Ja, jeg har strikket det på maskinen her i eftermiddags, da min "dovenskab" ikke strikker lange lige stykker i retstrik :-)

Angelikas quilts and knits said...

Smadderflot - jeg elsker de der farver !
Strikkehilsner
Angelika