Monday, June 2, 2008

Stole til de hurtige....meget hurtige

Rema 1000 havde søndagsåbent og reklameret med smarte dækstole i 3 farver. Suk, tænkte fruen...sådan nogle ser behagelige ud og kvaliteten blev tjekket af snedkeren og godkendt.
Datteren skulle køres på arbejde tidligt og jeg var hos Rema 10 min i åbningstid.......det var der så også andre, som var :)
Jeg og en anden heldig herre fik hver vores to hvide stole og inden vi havde betalt, var resten væk. Det må man sige er godt gået af Rema....næste gang skulle de måske overveje, at tage flere stole hjem, så der ikke var så mange skuffede kunder den dag :) Jeg kunne sagtens bruge to mere :)

3 comments:

Tine said...

Dem kan jeg godt forstå du måtte eje.
Typisk at de næsten er udsolgt, før de er sat til salg.
Jeg oplever det samme i Netto, gang på gang.
Nyd dem i det gode sommervejr :-)

Gitte said...

Tja - jeg nåede slet ikke ud af starthullerne - De ser fantastiske ud! Tillykke med dem ;-)

HANNE said...

Tine og Gitte, de kommer igen er der lovet :) Og man sidder rigtig godt i dem...