Wednesday, February 11, 2009

Award....



Inde hos Frk. Badegakk er der gang i uddeling af awards og jeg har fået en, som hedder "The Marie Antoinette´A Real Person, A Real Award"

Reglerne er:


1. Link til den person, som gav dig prisen.


2. Nominer 7 andre personer.


3. Link til de nominerede og fortæl dem, de har fået prisen.


4. Læg prisen på din blog.

Jeg vil give den videre til nogle damer derude, som blogger om deres liv og håndarbejde og fortæller om deres hverdag, så det ikke virker som en glansbillede-blog.

  1. Julia med Ålerusen, fordi hun er så sjov, kreativ og ligefrem...en sprudlende humørbombe.
  2. Gitte med Dit og Dut, fordi hun er så fandens god til at brodere, sy og strikke...og så gør hun mig glad :O)
  3. Anne med 2 pinde, fordi hun rører mit hjerte hver gang hun skriver om sine børn...og så strikker hun nogle dejlige ting.
  4. Svit med Strikkelaboratoriet, fordi hun kalder en spade for en spade og så kender jeg ikke nogen, som kan producere så meget strik :O)
  5. Sifka med Himmel se Havet, fordi hun bruger sproget på en ualmindelig skøn måde :O)
  6. Mette med Erle Perle, fordi hendes håndarbejde er så fandens smukt.....
  7. Tora med knitting a lot, fordi hun selv opfinder sine smukke ting....

Håber i alle gider lege med :O)

4 comments:

Anonymous said...

Tak, Hanne. Jeg er ganske beæret over dine smukke ord, som varmer og glæder. Af hjertet tak! God onsdag.

Tora said...

Tusen takk, Hanne! Og selvfølgelig strikker jeg fremdeles :-)

Anonymous said...

Tusinde tak Hanne! Kan næsten ikke tage imod sådan en fin award :-) Men det er SÅ dejligt med dig, jeg ved du mener hvad du skriver, så jeg tager den da ;O)
Og i lige måde, for DU gør også mig glad. Jeg elsker vores små, lange, som korte sammenkomster.

Anonymous said...

Hej Hanne! Tak for prisen - den er jeg sørme glad for!