Monday, June 18, 2012

Nu som strikke designer på Ravelry ...

Så fik jeg endelig tid til at sætte mig ved computeren og sysle lidt med, at få lagt mine opskrifter til salg. De ligger lige ny på Ravelry i den danske udgave og du kan finde dem lige her:

http://www.ravelry.com/designers/hanne-laursen

 Hele weekenden er jeg blevet drillet lidt med det der strikke designer noget af de andre piger fra Grib Garnet og det lyder også lidt sjovt, men på Ravelry er man altså strikke designer, når man har lavet et par opskrifter :0)
 Jeg har da også allerede en Rapunzel, der vil fra hovedet og ud gennem fingrene til strikkepindene og mon ikke jeg kommer til at nyde, endelig at have tid til at strikke igen....

 Vores Strikkefestival er ovre for denne gang og vi har nu gang i de sidste oprydninger, og opfølgninger. Vi har fået rigtig mange positive tilbage meldinger fra folk, der har deltaget. Vi vil nu alligevel sende evaluerings skemaer ud til alle vores standholdere, undervisere og workshop deltagere, for vi vil være sikre på om alle har været tilfredse eller om der er noget vi kan gøre bedre næste gang.
 Vi vil i alle tilfælde gerne takke alle de søde mennesker, som kom forbi og var med til at gøre det muligt :0) Tak for alle de søde smil og skulderklap. Jeg vil også gerne have lov til at sige, jeg så jer godt de fleste af jer, men jeg havde ikke nok tid til at snakke med jer, hvilket jeg vil sætte på min egen evalueringsliste.

No comments: